שירותים אדמיניסטרטיביים לעסקים קטנים/ בינוניים

אחד משירותי המפתח שמציעה חברת “שחר להגשמה” ללקוחותיה, הם שירותי ניהול משרד ואדמיניסטרציה. אנו מרכיבות את חבילת הפתרונות המשרדיים שלנו, בהתאמה אישית לצרכי העסק שלכם/ן, ומלבד הדינמיות בסוגי השירותים שתוכלו לבחור, גם עומדת לרשותכם/ן האפשרות לשלב בין עבודה מרחוק לבין עבודה בבית העסק – בהתאם לצרכים העסקיים הייחודיים לכם/ן.

  • ניהול משרד
  • ניהול יומן
  • ניהול חשבונות בסיסי
  • התנהלות מול רואה החשבון וממשקים חיצוניים נוספים
  • גביה מלקוחות
  • שירותי אדמיניסטרציה שוטפים – תיוק, מענה לפניות, ארגון סביבת העבודה והניירת המשרדית

שירותי אדמיניסטרציה במיקור חוץ – למי זה מתאים?

לא נלך סחור סחור – בעלי/ות עסקים קטנים – השירות הזה נבנה במיוחד בשבילכם/ן.

מצד אחד, אתם/ן מעסיקים/ות צוות קטן של עובדים/ות , כשלכל אחד ואחת מהם/ן יש תפקיד חיוני בליבת העשייה של העסק. מצד שני, מה שקורה בפועל הוא שכל המשימות השוטפות של ניהול היומן, ניהול חשבונות, התנהלות כספית כוללת, גביית תשלום מלקוחות ואפילו מענה לטלפונים וקבלת קהל – הכול נופל עליכם/ן כבעלי/ות העסק.

שירותי אדמיניסטרציה במיקור חוץ – להיות עם ולהרגיש בלי

עם מעטפת השירותים שהרכבנו עבורכם/ן במלאכת מחשבת, תקבלו את כל הסיוע הנחוץ לכם/ן לביצוע משימות האדמיניסטרציה השוטפות של העסק. יתרה מכך, עם שירותי האדמיניסטרציה של “שחר להגשמה” תוכלו לצמצם באופן משמעותי את ההוצאות השוטפות שלכם/ן:

  • בזכות החיסכון בעלויות העסקה של מזכיר/ה או מנהל/ת משרד שבשירותיה כנראה שאין לכם/ן צורך באופן יומיומי.
  • בזכות ניהול משרד מקצועי ואיכותי וגיבוש פתרונות אדמיניסטרטיביים שיחסכו לכם זמן וכסף.

 

שירותי המשרד של “שחר להגשמה” – מאירים את הדרך להגשמת המטרות העסקיות שלך.

לפרטים נוספים וקבלת שירות - פנו אלינו:

דילוג לתוכן