אחד משירותי המפתח שמציעה חברת “שחר להגשמה” ללקוחותיה, הם שירותי ניהול משרד ואדמיניסטרציה. אנו מרכיבות את חבילת הפתרונות המשרדיים שלנו, בהתאמה אישית לצרכי העסק שלכם/ן, ומלבד הדינמיות בסוגי השירותים שתוכלו לבחור, גם עומדת לרשותכם/ן האפשרות לשלב בין עבודה מרחוק לבין עבודה בבית העסק – בהתאם לצרכים העסקיים הייחודיים לכם/ן.
לא נלך סחור סחור – בעלי/ות עסקים קטנים – השירות הזה נבנה במיוחד בשבילכם/ן.
מצד אחד, אתם/ן מעסיקים/ות צוות קטן של עובדים/ות , כשלכל אחד ואחת מהם/ן יש תפקיד חיוני בליבת העשייה של העסק. מצד שני, מה שקורה בפועל הוא שכל המשימות השוטפות של ניהול היומן, ניהול חשבונות, התנהלות כספית כוללת, גביית תשלום מלקוחות ואפילו מענה לטלפונים וקבלת קהל – הכול נופל עליכם/ן כבעלי/ות העסק.
עם מעטפת השירותים שהרכבנו עבורכם/ן במלאכת מחשבת, תקבלו את כל הסיוע הנחוץ לכם/ן לביצוע משימות האדמיניסטרציה השוטפות של העסק. יתרה מכך, עם שירותי האדמיניסטרציה של “שחר להגשמה” תוכלו לצמצם באופן משמעותי את ההוצאות השוטפות שלכם/ן:
שירותי המשרד של “שחר להגשמה” – מאירים את הדרך להגשמת המטרות העסקיות שלך.
077-2080025
054-430-3390 | 054-922-0800
shahar@shahar-hr.co.il
סתונית 15, קרית טבעון
© שחר להגשמה – כל הזכויות שמורות. בניית אתר: שקד דיגיטל. עיצוב: הלית קלכמן.